Alla inlägg under april 2008

Av Erica - 30 april 2008 00:02

Party Party!!!!!

Ja du ikväll så ska man festa som fan å de ska bli så kul för de va längesen man drack sist =/ så de ska bli kul som fan ikväll =) Å jag hoppas att de komma vara fint väder åxå så man slipper åka hem.... Men man får väl dricka upp allt fort så man inte ha nått kvar ifall de skulle bli dåligt väder =) Men de stog i tidningen att de skulle bli fint väder iaf så hoppas de är så =) fast först så ska man jobba sen så går man på bolaget sen hem å fixar till sig sen drar man dit man ska om de nu blir NSK lr Hellan först =) Men men ni får veta mera dagen efter lr nått sånt om man komma ihåg nått =)

Av Erica - 29 april 2008 20:31

Helvete!!!!!!!!!!

Ja vet fan inte vad jag ska tro för hon säger att du sa att ni ha varit tillsammans en vecka å du säger att de va 3 dagar efter att vi hade gjort slut.... Vet varken ut lr in just nu å de e 3 stycken som vill att ja ska kolla så de inte har hänt mig åxå.... Ja fatta inte hur fan du kunde berätta för henne när du vet att hon berätta för mig men de va väl de som va meningen så jag skulle bli såhär..... Å du tycker de e konstigt att ja inte kan lita på dig!!!!!!!!!!! Alla verka tycka de e kul när jag mår skit för alla berätta alltid nått så jag mår dåligt.... Vet inte va de e för roligt med de!!!! Kan ni aldrig berätta nå bra istället för dåligt???? Du neka inte ens till att hon säger att ni ha varit tillsammans en vecka så de e första gången jag ska tro på en som jag aldrig ha träffat de trodde jag aldrig att jag skulle göra men nu ha du gjort ett misstag så jag hoppas att ni får de bra tillsammans..... De kanske va de där ja behövde höra så ja kan släppa dig Tommy å de kan jag säga att jag har gjort nu när jag har fått reda på att du ha varit otrogen mot mig å du va så dum så du inte nekade de heller..... Men nu när ja vet de så ha jag slutat tycka om dig helt å hållet =)  

=/

Av Erica - 29 april 2008 00:19

Varför???

Varför ska de vara så svårt å glömma dig för???? Jag vet inte ens varför ja tänker på dig när de aldrig komma bli vi igen..... Om jag inte kan glömma dig snart så vet jag inte vad ja gör för jag vill inte må såhär länge till.... Om du hade sett hur jag mådde så skulle du säkert fatta hur mycke du betydde för mig å hur mycke jag älskade dig men jag hoppas att du inser de snart ändå..... Varje gång jag får sms lr mobilen ringer så slår mitt hjärta ett extra slag för jag tror de e du som vill nått så varje gång ja ser att de inte e du så sjunker ja ihop för då va de inge speciellt nån ville.... Å när de väl är du så är de så mycke ja vill säga men jag glömmer bort vad de är för ja blir så glad när de e från dig.... Jag blir så besviken när du inte svarar på mina sms bara för att du ha en "ny" tjej =/ Men som sagt jag hoppas att ja glömmer dig helt snart så jag får må bättre igen =) De ska bli skönt att åka härifrån så jag komma till nått nytt så jag slipper tänka på dig.... Men jag lär tänka på dig lite ändå å jag hoppas att du tänker över allt å att jag får höra nått roligt när jag komma hem igen =) Brukar ligga å tänka på dig på nätterna innan jag somna så jag sover gott sen fast ibland så blir jag lessen åxå men för de mesta så klarar jag av å tänka på nått roligt =) Å hoppas du komma sakna mig medans jag är borta för jag har jue inte varit så långt borta nångång ifrån dig =/

=)

Av Erica - 28 april 2008 20:59

Idag så ha man gått på stan nästan hela den å så köpte man hårfärg =) Imorron så ska man upp tidigt för man ska jobba fast egentligen så orka ja inte men ja vet att ja måste för ja trivs så bra där nere =)

=)

Av Erica - 27 april 2008 21:59

Ja du nu när man satt i badet så kom mina 2 nyfikna katter å titta åxå för de va mycke skum så dom började leka med de å stackars Zimba fick de på sina små tassar å han fick värsta dampen å börja skaka bort de hahaha å Zorro fick på nosen stackarn =) Jag älskar mina små katter så mycke å ja älskar min familj åxå =) Å mina riktiga vänner fast ja inte vet vilka de e men en ja vet å de e Majja =) Är så glad att jag har dig gumman annars vet ja inte vad jag skulle ha gjort =)

Av Erica - 27 april 2008 19:58

Varför ska ja berätta när du inte bryr dig, varför ska jag ens försöka få dig å förstå

De är så mycke jag vill förklara för dig men det är ingen idé att försöka å förklara för du bryr dig inte ändå så de e lika bra att ja inte säger nått alls så du slipper du låtsas att du lyssnar å bryr dig för de vet ja att du inte gör ändå.... Jag fatta inte varför du sa att de blir annat när du kommer tillbaka när du inte kommer att få de för ja komma inte kunna lita på dig.... Kanske den dagen du verkligen visa att de e mig du vill ha så kanske du skulle få komma tillbaka..... De räcker med att ja måste hålla mig sysselsatt så jag inte tänker på dig för de gör så jävla ont i mitt hjärta när jag tänker på dig.... Ja komma aldrig glömma första gången vi träffades å vart de va å de sa ja till mamma åxå när vi stog därute på ballkongen å rökte.... Då sa ja till henne: Här stog ja första gången när Tommy kom till mig =) Men jag vet att du sa att jag skulle släppa taget om dig men de är inte så jävla lätt men jag får ta de som de kommer för den här gången måste ja lyckas för de räcker att ja inte gjorde de förra gången..... De e så mycke ja vill ändra på men de går jue inte nu när de är som det är men en vacker dag så komma du kanske inse vad du ha förlorat å vill komma tillbaka men de får vi se med tiden =) Kanske hitta nån nere i blekinge åxå vem vet??? =)

Av Erica - 27 april 2008 15:36

Idag så fyller mamma 44 grattis mamsen =) Så idag ska man bara ta de lungt å så ska man fira henne lite åxå =)

Av Erica - 27 april 2008 01:32

Orka snart inte med å tänka på han för de svider i mitt hjärta varje gång ja tänker på han =( Jag kommer aldrig å sluta älska han men ja vet att ja måste för annars komma ja aldrig få må bra å de vill jag..... Ja fatta inte varför de ska vara så svårt å glömma han när han ha varit ett stort svin mot mig igen fan va ja hatar å känna såhär.... De finns folk som tror att han kommer att komma tillbaka när de inte funka med hans så kallade tjej han har nu men jag säger bara lycka till för jag kommer ALDRIG att lita på han igen för han ha såra mig en gång för mycke nu å då får han skylla sig själv för han höll inte de han lovade den här gången heller men men killar håller aldrig va dom lovar så sluta för fan å lova saker när ni inte kan hålla de.... Han sa att han aldrig skulle lämna mig igen å att ingen tjej kunde komma imellan oss men han ljög om båda sakerna men de e tur att man lär av sina misstag för då komma man aldrig göra om dom igen... Han kan fortsätta leka sitt spel han leker men han vinner inget på de ändå men han tror de men då får han göra de.... Å han de handla om heter Tommy Larsson..... Första killen som mamma tyckte om som ja hade men de sumpa han ganska fort å hon komma tycka om han ännu mindre om hon får veta allt varför ja va så sur på han å snart komma hon få göra de för ja tänker inte vara snäll länge till när han behandla mig som han gör å han sa att han ville vara kompis med mig men ändå gör han såhär =/ Å även att han inte kunde göra slut med mig på engång när han visste att han kände nått för en annan men så va de förra gången åxå =/ Men de här va en gång för mycke å jag fatta inte att han gjorde samma sak igen... Men de e han som förlora nått inte jag för de finns bättre där ute men de e jag som inte ser de för att jag älskar Tommy fortfarande å ja e jävligt dum som gör de =/

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<<
April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards