Alla inlägg under januari 2009

Av Erica - 11 januari 2009 22:47

Är de tilllåtet att vara såhär lycklig som ja är just nu??? Älskar dig hjärtat över allt annat å jag är så himla glad att de e vi så de går inte å beskriva i ord =) Hoppas att de alltid komma vara såhär för de e sååååå underbart så ja vet inte va ja skulle göra om ja förlora dig....

Älskar dig över allt annat Ronny Westin

Av Erica - 9 januari 2009 02:32

Ja ha inte varit såhär lycklig på länge nu å de e helt underbart för ja ha världens underbaraste pojke i mitt liv å jag kan skratta,Le å gråta å han finns alltid där för mig ändå.... E så himla lycklig att de vart vi så ja fick chansen å känna såhär igen för de trodde ja aldrig att ja skulle få göra.... Ja vet inte va ja skulle göra om ja förlorade dig för ja älskar dig mest av allt annat å snart ha de redan gått 1 månad å ja e fortfarande nykär som man bruka vara i början bara =) Å ja ha aldrig mått så bra med nån annan som ja gör med dig =) Vill aldrig vara utan dig fast ja vet att ja måste för de e inte bra om man e uppe i varann så mycke för då kan de sluta med att man bara bråka =/ Men jag är den lyckligaste tjejen här på jorden för att ja ha dig för du bryr dig om mig å du älskar mig för den ja e å de ha ingen annan gjort.... Hoppas att du kan hålla de du säger till mig så ja slipper bli sårad igen för de skulle ja inte klara med.... Men ja hoppas av hela mitt hjärta att de alltid komma vara vi för de e dig ja älskar å ingen annan å de e bara dig ja vill ha å jag hoppas att du känner samma för mig :D


Älskar dig över allt Annat Ronny <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards