Alla inlägg under oktober 2008

=/

Av Erica - 22 oktober 2008 19:11

Vad är de för fel på mig??? Jag älskar min pojkvän mest över allt å ja vill verkligen inte förlora han för då vet ja inte hur ja komma klara mig för ja ha inte känt såhär för nån förut så som ja känner för han… Jag vet att ja måste ändra mig mot han å jag vill verkligen de för ja vill inte att de ska ta slut men ja kan inte tvinga han å stanna hos mig men han ha sagt att han vill ha barn med mig å allt å att han är lycklig med mig å om han nu inte är de så vet ja inte varför han säger de om han inte vet om han vill ha kvar mig… Jag trodde aldrig att ja skulle få bli lycklig igen å när ja väl blir de så är de på väg å gå åt helvete ändå =/ Å han ha fått mitt hjärta helt igen å varje gång ja träffar han så slår de fortare å så blir ja glad i hela kroppen å så ha ja inte känt för nån annan… Å vi kan sitta å bara mysa framför tvn å skämta med varann å de ha ja inte kunna gjort med nån annan å jag ha inte pratat med nån annan om att skaffa barn som ja ha gjort med Danne för ja skulle verkligen vilja ha barn med han å ingen annan för jag älskar han över hela mitt hjärta =) Å ja vet inte om de e mig det är fel på bara för att ja vill att vi ska visa att vi verkligen älskar varann… Å inatt när han sov här så höll han mig i handen för första gången å då vart ja varm i hela kroppen =) Ja hoppas över hela mitt hjärta att de komma hålla mellan oss för ja vill bara vara med han å ingen annan… Ja sitter till och med å gråter när ja skriver allt dehär bara för att ja e rädd att de ska ta slut mellan oss 2…

=)

Av Erica - 18 oktober 2008 16:04

Ja nu sitter man här i Timrå å igår så va man på puben å träffade sin elskling Ullis å så fick man gratis fylla åxå å de e alltid roligt... Sen fick man 2 cider av en kille som försökte stöta på mig men de gick inge bra för han för ja å Majja gick ut å rökte :P Sen gick vi hem å åt lite sen så gick vi å la oss för att vi skulle upp tidigt idag för vi skulle hjälpa Majjas pappa å ta upp båten sen åkte vi hem å kollade lite på SATC filmen :D innan vi skulle åka ner till Majjas pappa å de va Jocke som körde (Majjas bror) å han va sååå duktig så lillpojken min :P Så nu sitter man här å sen ikväll ska vi ha film kväll å äta en massa gotta å dricka cola :D

=)

Av Erica - 17 oktober 2008 00:09

Senare idag så ska man åka till Timrå å äntligen ska man träffa Majja gumman å elsklingen Ullis som man inte ha träffa på jätte länge =/ Men nu ska ja äntligen få göra de å de ska bli såååå jävla kul =) å vi ska på puben å man ska få en gratis fylla åxå å de komma sluta som de komma sluta.... Ja vet att man inte komma må bra dagen efter men men de komma nog bli bra de med.... Å så ska man upp tidigt på lördan åxå å de komma jue gå jätte bra lr så inte å ja lär vara lite bakis då åxå så då komma de bli värre men men de ska bli så jävla kul iaf så de är de värt =) Så man lär vara lite slut i kroppen på söndan när man ska åka hem men men man får väl sova tidigt dårå men de lär inte bli av de heller.... sen nästa fredag så blir de åxå party så efter de så lär man inte festa nått på ett bra tag för ja komma vara så slut i kroppen efter de =/ Sen så ska man åka ner till Gävle snart åxå Jippi säger ja bara för då får man träffa Zassa å Lennarth för de ha man inte gjort på as länge heller så de ska bli kul å man ska fira jul där nere med dom åxå men på nyår måste ja vara hemma för då ska ja vara med Majja om de blir så =) Men men de får man se när de börja närma sig men ja hoppas att de blir så iaf =)

Av Erica - 10 oktober 2008 21:22

Ja idag är de Fredag å man sitter bara hemma å har tråkigt för alla så kallade kompisar hör aldrig av sig längre men då vet man va dom går för iaf :s Men som tur e så har man Idol å kolla på å så äter man lite gotta å dricker cola :D Å ja komma Aldrig glömma de Jenitah sa Dom är inte goda men dom är sköna å då kunde ja inte låta bli å fylla i både korta som långa å smala som tjocka :P Fan de va de bästa :D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards