Alla inlägg under maj 2008

=)

Av Erica - 27 maj 2008 15:57

Glömde å skriva å säga att ja komma inte skriva blogg på ett tag nu för ja komma inte sitta vid datorn på ett tag men jag skriver så fort jag får tid så ni får veta hur allt går.... Jag äskar min familj å mina vänner mest utav allt på denna jord <3 Fast inte pappa för han hör aldrig av sig till mig längre =( Men nu ska ja gå å göra nå annat men ha de bra alla som läser =)

Av Erica - 27 maj 2008 15:44

Jag vet att jag inte har skrivit blogg på länge nu å de beror på att jag har varit med min helt underbara kille å min Bästa kompis nästan hela tiden... Å nu sitter jag här å skriver lite innan han kommer =) Jag trodde Aldrig att jag skulle hitta en kille igen å att jag inte skulle våga inleda ett förhållande men då kom han in i mitt liv å nu är ja lyckligare än nånsin =) Men snart ska man åka ifrån han ett tag men samtidigt ska de bli skönt åxå så man inte är uppe i varann varje dag men ja komma sakna han jätte mycke =( Men som tur är så är de bara några dagar ja ska vara utan han å jag komma bli så glad när jag komma hem igen så man får träffa han =) =) =) Å snart är de gatufesten åxå å självklart ska ja gå med min underbara Majja på den för pojkvännen sa att han inte skulle gå på den men jag får de kul med Majja åxå fast självklart skulle de ha varit roligt om man hade pojken med sig åxå men men vill han inte så vill han inte =)... Jag trodde aldrig att ja skulle älska nån igen men där hade ja fel =)



Älskar er Majja å Alex ni betyder mest för mig å jag är så glad att ni finns i mitt liv <3 <3 <3

Av Erica - 14 maj 2008 15:50

Nu ha ja inte skrivit blogg på ett tag men nu känner jag att jag måste göra de =) I helgen så ska ja äntligen få träffa en som betyder mycke för mig å de e Majja =) Saknar henne så mycke för vi ha inte träffats på länge nu =/ Men nu ska ja äntligen få träffa henne igen =) Å ja ha varit med världens underbaraste unge i 2 dagar nu å hon får mig att bli glad när ja inte är de =) Idag har man jobbat så man är lite trött nu efter de men när ja får träffa Emmy så blir ja pigg igen =)

Av Erica - 7 maj 2008 19:55

Jag förstår mig inte på killar som säger att dom vill vara kompis med en å sen så hör dom inte av sig å så går dom å snacka skit om en istället =/ Fast killar kan tydligen inte vara kompis med sitt ex å de e sååååå konstigt å töntigt =/ för även om dom ha en ny så borde dom kunna vara kompisar med sina ex ändå annars så kan ni sluta å säga att ni vill de men ändå så hör ni aldrig av er.....

Av Erica - 1 maj 2008 18:46

Fan va kul de var igår asså.... Först så gjorde man sig iordning å så for man till NSK som ligger i Bommen så alla vet =) å där kollade man på brasan å drack lite å sen så åkte man till Kvissle å Gick till Hellan å drack mera å umgicks med polare å hade de jätte kul för de mesta =) å de va ganska mycke folk där å så hade dom tänt en liten Eld åxå så de va jätte mysigt å Issa hade de ganska kul märkte jag :P Men ett tag så va de inte kul för man vart inputtad i en Björk utav en kille för att ja sa fel åt Carlson i mobilen =/ Stor Idiot va han asså killen som puttade in mig i en Björk =/ men de va tur för han att Berglund inte fick tag på han för då hade de varit synd om han men men sen så fick man prata med Polisen åxå å sen så gick Jag,Issa,Carlson å en kille till som heter Viktor hem till mig å så gjorde Carlson lite mat åxå så då satt man å åt å så spelade Viktor å Carlson lite kort å jag å Issa la oss men inte fick hon sova för då satte sig Viktor på henne å Carlson skulle kasta vatten på henne men till slut så la sig alla å sov men Issa å Viktor snarkade så högt så de va svårt för mig å sova å så låg man in till väggen för Carlson tog upp nästan hela min säng hahahaha men de e inge ovanligt för de ha han gjort förut :P Asså man kunde tro att Issa å viktor låg å tävlade om vem som skulle snarka högst så ja höll på å få nå fel på dom för de va svårt för mig å sova tack vare dom å Carlson som putta in mig mot väggen å skulle ta mitt täcke men till slut så somnade jag åxå å så imorse så gick först Viktor sen Carlson å sist Issa å när dom hade gått så la jag mig å sov å så vaknade ja inte försen 16.00 :P så idag så ska man bara ta de lungt för ja e så seg i hela kroppen så ja orka inte göra nått idag men till helgen får man se vad som händer =) men jag tror att ja bara ska tade lungt men man vet aldrig med mig =) Å helt otroligt så tänkte ja inte på Tommy ett dugg =) *Stolt*

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards