Direktlänk till inlägg 12 november 2008

Älskar dig <3

Av Erica - 12 november 2008 22:29

Jag älskar min pojke mest över allt annat å de enda ja ville va å träffa han ikväll men inte ens de ville han så vi fick stå å frysa för att vi väntade på han vid bussen men han klav inte ens av vid oss å inte fan kunde han skicka ett sms å säga att han inte skulle kliva av där heller så vi skulle slippa frysa ne då de kunde han inte göra :s Å nu när ja väl ha varit öppen mot han så vet han inte om han vill vara tillsammans med mig å ja visste att de skulle komma för ingen verka förstå att man måste ta de lugnt med mig å verkligen älska mig för den ja är men men vill du göra slut så gör de då.... Fan va ja ångra att ja öppnade mig när de e såhär för ja skäms så jävla mycke över de å jag ha inte berätta de för nån annan förutom till ett ex å han lämnade mig han åxå efter att han fick reda på de =/ Men visst vill han lämna mig så får han väl göra de då men ja komma aldrig ta tillbaka han igen då å ja ska försöka gå vidare så mycke ja kan för ja tänker inte älska nån som inte älskar mig då för ja vet hur de e å ja tänker inte göra om de engång till.... Men ja vill inte att de ska ta slut för ja älskar han för mycke för de men ja kan inte tvinga han å stanna om han inte vill de så allt e upp till han nu.... De e tur att ja ha Ullis å prata med när ja mår dåligt för hon finns alltid för mig när ja behöver henne :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erica - 11 januari 2009 22:47

Är de tilllåtet att vara såhär lycklig som ja är just nu??? Älskar dig hjärtat över allt annat å jag är så himla glad att de e vi så de går inte å beskriva i ord =) Hoppas att de alltid komma vara såhär för de e sååååå underbart så ja vet inte va ja ...

Av Erica - 9 januari 2009 02:32

Ja ha inte varit såhär lycklig på länge nu å de e helt underbart för ja ha världens underbaraste pojke i mitt liv å jag kan skratta,Le å gråta å han finns alltid där för mig ändå.... E så himla lycklig att de vart vi så ja fick chansen å känna såhär ...

Av Erica - 24 december 2008 01:15

God jul på er alla å hoppas ni får en bra jul för de hoppas ja att ja får å imorron åker man hem å de e bara 2 dagar kvar sen får ja ligga i din famn å ja längtar så himla mycke tills ja får göra de =) Ja ha alltid känt att de ha varit nått mellan os...

Av Erica - 18 november 2008 04:43

Jag vet inte vad de e med mig ja kan inte sova fast ja e jätte trött men när ja väl lägger mig ner så ligger ja bara å vrider å vänder på mig =/ Kanske de e för att ja e lessen för att ja ska ta bort min ena katt lr om de e för att min pojkvän gör so...

Av Erica - 10 november 2008 22:02

Jag älskar dig över allt annat men du säger att ja inte ändrar på mig men gör du de själv??? Snart åker ja till Gävle å ja komma sakna min pojkvän jätte mycke å så komma ja sakna min älsklings gumma Ullis åxå men ja träffar henne på nyår å de komma b...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards