Direktlänk till inlägg 18 november 2008

=/=/=/

Av Erica - 18 november 2008 04:43

Jag vet inte vad de e med mig ja kan inte sova fast ja e jätte trött men när ja väl lägger mig ner så ligger ja bara å vrider å vänder på mig =/ Kanske de e för att ja e lessen för att ja ska ta bort min ena katt lr om de e för att min pojkvän gör som han gör mot mig lr så kanske de e som Ullis säger att de e båda sakerna =/ å om de e de så vet ja inte va ja gör för ja mår tillräckligt dåligt över att ja måste ta bort ena katten som ja älskar jätte mycke =/ Ja älskar min pojkvän jätte mycke men komma inte han visa tt han verkligen älskar mig å får mig att känna mig trygg så komma de inte hålla å ja vill verkligen att de ska hålla mellan oss för ja älskar han jätte mycke.... Å snart åker man ner till Gävle åxå för man ska vara där nere över jul å man kanske inte tar sig hem till nyår å om ja inte gör de komma ja gå under för ja SKA träffa Ullis på nyår annars blir allt fel för ja MÅSTE träffa henne för ja komma inte få träffa henne på ett bra tag när ja åker ner =( å ja komma sakna henne å killen min jätte mycke för han komma ja inte heller få träffa på länge men de ha ja inte gjort nu heller så ja börja väl bli van å inte få träffa han =/ men Ullis bruka ja träffa när ja vill träffa henne så ja komma gå under om ja inte får träffa henne :O Men idag får man pengar jippi säger ja bara för då ska man färga håret å skit :D sen så ska man städa å tvätta om ja nu komma orka de när ja fortfarande e vaken =/ De här e andra natten ja inte kan sova för att ja e orolig för nått å de kanske e de som ja ha skrivit om så ja hoppas att allt blir bättre när katten e borta å ja hoppas att killen visar att han verkligen älskar mig innan de e för sent för ja komma inte orka med hur mycke som helst =/ De e tur att ja ha Ullis å prata med på msn för hon e åxå vaken å hon får mig alltid på bättre humör när ja inte mår så bra =) Du betyder jätte mycke för mig gumman för att du finns för mig när ja behöver dig när ja inte ha nån annan å prata med om allt som rörs sig där i mitt huvud.... Å sen så ha ja jue mamma å prata med men hon är inte vaken nu så ja får prata med henne på dan när de e nått för hon ställer åxå alltid upp för mig vad de än är som ha hänt =) Älskar dig så otroligt mycke... Men snart flyttar ju hon ner till Gävle så då komma ja inte ha henne nära mig som ja alltid ha haft å de kanske e därför ja inte heller kan sova :O fan då vart de jue 3 saker men ett utav dom löser jue sig snart men ja komma må dåligt efteråt åxå för ja komma sakna Zimba jätte mycke för ja ha haft han sen han va en liten liten bäbis :D

Älskar er alla som VERKLIGEN finns här för mig när ja behöver de som mest <3<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erica - 11 januari 2009 22:47

Är de tilllåtet att vara såhär lycklig som ja är just nu??? Älskar dig hjärtat över allt annat å jag är så himla glad att de e vi så de går inte å beskriva i ord =) Hoppas att de alltid komma vara såhär för de e sååååå underbart så ja vet inte va ja ...

Av Erica - 9 januari 2009 02:32

Ja ha inte varit såhär lycklig på länge nu å de e helt underbart för ja ha världens underbaraste pojke i mitt liv å jag kan skratta,Le å gråta å han finns alltid där för mig ändå.... E så himla lycklig att de vart vi så ja fick chansen å känna såhär ...

Av Erica - 24 december 2008 01:15

God jul på er alla å hoppas ni får en bra jul för de hoppas ja att ja får å imorron åker man hem å de e bara 2 dagar kvar sen får ja ligga i din famn å ja längtar så himla mycke tills ja får göra de =) Ja ha alltid känt att de ha varit nått mellan os...

Av Erica - 12 november 2008 22:29

Jag älskar min pojke mest över allt annat å de enda ja ville va å träffa han ikväll men inte ens de ville han så vi fick stå å frysa för att vi väntade på han vid bussen men han klav inte ens av vid oss å inte fan kunde han skicka ett sms å säga att ...

Av Erica - 10 november 2008 22:02

Jag älskar dig över allt annat men du säger att ja inte ändrar på mig men gör du de själv??? Snart åker ja till Gävle å ja komma sakna min pojkvän jätte mycke å så komma ja sakna min älsklings gumma Ullis åxå men ja träffar henne på nyår å de komma b...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards