Direktlänk till inlägg 17 oktober 2008

=)

Av Erica - 17 oktober 2008 00:09

Senare idag så ska man åka till Timrå å äntligen ska man träffa Majja gumman å elsklingen Ullis som man inte ha träffa på jätte länge =/ Men nu ska ja äntligen få göra de å de ska bli såååå jävla kul =) å vi ska på puben å man ska få en gratis fylla åxå å de komma sluta som de komma sluta.... Ja vet att man inte komma må bra dagen efter men men de komma nog bli bra de med.... Å så ska man upp tidigt på lördan åxå å de komma jue gå jätte bra lr så inte å ja lär vara lite bakis då åxå så då komma de bli värre men men de ska bli så jävla kul iaf så de är de värt =) Så man lär vara lite slut i kroppen på söndan när man ska åka hem men men man får väl sova tidigt dårå men de lär inte bli av de heller.... sen nästa fredag så blir de åxå party så efter de så lär man inte festa nått på ett bra tag för ja komma vara så slut i kroppen efter de =/ Sen så ska man åka ner till Gävle snart åxå Jippi säger ja bara för då får man träffa Zassa å Lennarth för de ha man inte gjort på as länge heller så de ska bli kul å man ska fira jul där nere med dom åxå men på nyår måste ja vara hemma för då ska ja vara med Majja om de blir så =) Men men de får man se när de börja närma sig men ja hoppas att de blir så iaf =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erica - 11 januari 2009 22:47

Är de tilllåtet att vara såhär lycklig som ja är just nu??? Älskar dig hjärtat över allt annat å jag är så himla glad att de e vi så de går inte å beskriva i ord =) Hoppas att de alltid komma vara såhär för de e sååååå underbart så ja vet inte va ja ...

Av Erica - 9 januari 2009 02:32

Ja ha inte varit såhär lycklig på länge nu å de e helt underbart för ja ha världens underbaraste pojke i mitt liv å jag kan skratta,Le å gråta å han finns alltid där för mig ändå.... E så himla lycklig att de vart vi så ja fick chansen å känna såhär ...

Av Erica - 24 december 2008 01:15

God jul på er alla å hoppas ni får en bra jul för de hoppas ja att ja får å imorron åker man hem å de e bara 2 dagar kvar sen får ja ligga i din famn å ja längtar så himla mycke tills ja får göra de =) Ja ha alltid känt att de ha varit nått mellan os...

Av Erica - 18 november 2008 04:43

Jag vet inte vad de e med mig ja kan inte sova fast ja e jätte trött men när ja väl lägger mig ner så ligger ja bara å vrider å vänder på mig =/ Kanske de e för att ja e lessen för att ja ska ta bort min ena katt lr om de e för att min pojkvän gör so...

Av Erica - 12 november 2008 22:29

Jag älskar min pojke mest över allt annat å de enda ja ville va å träffa han ikväll men inte ens de ville han så vi fick stå å frysa för att vi väntade på han vid bussen men han klav inte ens av vid oss å inte fan kunde han skicka ett sms å säga att ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards