Direktlänk till inlägg 22 oktober 2008

=/

Av Erica - 22 oktober 2008 19:11

Vad är de för fel på mig??? Jag älskar min pojkvän mest över allt å ja vill verkligen inte förlora han för då vet ja inte hur ja komma klara mig för ja ha inte känt såhär för nån förut så som ja känner för han… Jag vet att ja måste ändra mig mot han å jag vill verkligen de för ja vill inte att de ska ta slut men ja kan inte tvinga han å stanna hos mig men han ha sagt att han vill ha barn med mig å allt å att han är lycklig med mig å om han nu inte är de så vet ja inte varför han säger de om han inte vet om han vill ha kvar mig… Jag trodde aldrig att ja skulle få bli lycklig igen å när ja väl blir de så är de på väg å gå åt helvete ändå =/ Å han ha fått mitt hjärta helt igen å varje gång ja träffar han så slår de fortare å så blir ja glad i hela kroppen å så ha ja inte känt för nån annan… Å vi kan sitta å bara mysa framför tvn å skämta med varann å de ha ja inte kunna gjort med nån annan å jag ha inte pratat med nån annan om att skaffa barn som ja ha gjort med Danne för ja skulle verkligen vilja ha barn med han å ingen annan för jag älskar han över hela mitt hjärta =) Å ja vet inte om de e mig det är fel på bara för att ja vill att vi ska visa att vi verkligen älskar varann… Å inatt när han sov här så höll han mig i handen för första gången å då vart ja varm i hela kroppen =) Ja hoppas över hela mitt hjärta att de komma hålla mellan oss för ja vill bara vara med han å ingen annan… Ja sitter till och med å gråter när ja skriver allt dehär bara för att ja e rädd att de ska ta slut mellan oss 2…

 
 
Ingen bild

Pernilla

23 oktober 2008 23:28

Åh gumman..finns här för dig! kramar om hårt

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erica - 11 januari 2009 22:47

Är de tilllåtet att vara såhär lycklig som ja är just nu??? Älskar dig hjärtat över allt annat å jag är så himla glad att de e vi så de går inte å beskriva i ord =) Hoppas att de alltid komma vara såhär för de e sååååå underbart så ja vet inte va ja ...

Av Erica - 9 januari 2009 02:32

Ja ha inte varit såhär lycklig på länge nu å de e helt underbart för ja ha världens underbaraste pojke i mitt liv å jag kan skratta,Le å gråta å han finns alltid där för mig ändå.... E så himla lycklig att de vart vi så ja fick chansen å känna såhär ...

Av Erica - 24 december 2008 01:15

God jul på er alla å hoppas ni får en bra jul för de hoppas ja att ja får å imorron åker man hem å de e bara 2 dagar kvar sen får ja ligga i din famn å ja längtar så himla mycke tills ja får göra de =) Ja ha alltid känt att de ha varit nått mellan os...

Av Erica - 18 november 2008 04:43

Jag vet inte vad de e med mig ja kan inte sova fast ja e jätte trött men när ja väl lägger mig ner så ligger ja bara å vrider å vänder på mig =/ Kanske de e för att ja e lessen för att ja ska ta bort min ena katt lr om de e för att min pojkvän gör so...

Av Erica - 12 november 2008 22:29

Jag älskar min pojke mest över allt annat å de enda ja ville va å träffa han ikväll men inte ens de ville han så vi fick stå å frysa för att vi väntade på han vid bussen men han klav inte ens av vid oss å inte fan kunde han skicka ett sms å säga att ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards